Pracownik w uniformie bardziej profesjonalny? 7 powodów dlaczego warto inwestować w elegancką odzież służbową
- 20 grudnia 2018
- 0 Comment(s)
Jeżeli zależy Państwu na podkreśleniu profesjonalizmu pracowników, rekomendujemy noszenie garniturów przez panów oraz garsonek przez panie.
Każdy pracownik reprezentuje firmę, a jego wygląd wpływa na wizerunek marki. Tam gdzie pracownicy mają bezpośredni kontakt z klientem, strój służbowy podkreśla ich profesjonalizm i kompetencje. Noszenie uniformu symbolizuje gotowość do wypełniania zadań charakterystycznych dla danej grupy zawodowej.
Według badań, wygląd zewnętrzny, a zwłaszcza ubiór, wpływa znacząco na ocenę jakości pracy pracownika w oczach klientów oraz partnerów biznesowych.
Strój służbowy:
- zwiększa motywację, podnosi poziom zaangażowania pracownika
- zachęca do poważnego podejścia do pracy
- jeśli jest wygodny i elegancki, zatrudnieni chętnie go zakładają
- wyróżnia pracownika z tłumu, staje się bardziej rozpoznawalny w oczach klientów
- pracownicy w uniformach służbowych czują się bardziej pewni siebie, pozytywni i profesjonalni
- sprawiają wrażenie bardziej solidnych i kompetentnych
- czują się częścią zespołu, który dąży do wspólnego celu