12 zasad dobrego wyglądu dla pracowników
- 4 września 2018
- 0 Comment(s)
Każdy pracownik jest wizytówką marki dla której pracuje. Wygląd pracownika jest niezmiernie ważny dla pracodawcy, ponieważ umacnia wizerunek firmy w oczach klientów i kontrahentów biznesowych. Ubrania do pracy wymagają szczególnej troski, należy zatem podchodzić do nich tak samo poważnie jak do swojej pracy.
12 zasad dobrego wyglądu dla pracowników
- Marynarka jednorzędowa z dwoma guzikami nie powinna być zapięta na wszystkie guziki. Pierwszy guzik od dołu zawsze pozostaw odpięty, natomiast podczas siedzenia wszystkie guziki powinny być odpięte.
- Kamizelka powinna być zapięta na wszystkiego guziki w wyjątkiem ostatniego od dołu.
- Krawat powinien sięgać do połowy klamry paska.
- Pasek od spodni dobierz kolorystycznie do butów.
- Pamiętaj o zadbanej fryzurze i paznokciach.
- Buty powinny być czyste i wypastowane.
- Eleganckie (dyskretne) perfumy oraz regularne oddawanie garnituru do pralni, pozwoli zachować komfort Tobie i innym.
- Zachowaj staranność w ubiorze. Przed wyjściem do pracy zawsze przejrzyj się w lustrze (również z tyłu) czy garnitur nie jest brudny lub zniszczony.
- Jeśli w ostatnim czasie twojej sylwetce przybyło lub ubyło kilogramów rozważ zmianę rozmiaru garnituru.
- Nie wypychaj kieszeni zbyt wieloma rzeczami.
- Po zdjęciu garnituru daj mu odpocząć, powieś go na około godzinę w przewiewnym miejscu. Marynarka powinna być wieszana na specjalnie przeznaczonym do tego wieszaku na którym została dostarczona. Ramiona wieszaka skierowane ku przodowi marynarki.
- Spodnie wieszaj starannie złożone za nogawki na przeznaczony do tego wieszak. Trzymając za dół spodni należy złożyć je wzdłuż kantu, przy czym suwak skierować do środka spodni i zawiesić na wieszaku złożone w połowie.